Het bestuur van de OBV zoekt een nieuwe secretaris. De bestuurstermijn van de huidige secretaris eindigt binnenkort en zij heeft besloten dat het tijd is voor andere werkzaamheden. In mei neemt zij afscheid van het bestuur.
Heb jij affiniteit met besturen en het uitvaartwerk, lees dan verder. Mogelijk word je enthousiast en kunnen we met elkaar het gesprek aangaan.
Ons bestuur dat geheel uit vrijwilligers bestaat, streeft verdere professionalisering van de organisatie na en wil het dienstenpakket zo goed mogelijk laten aansluiten op de wensen van overledenen en nabestaanden. Binnen het bestuur zijn er taken toebedeeld aan het DB (voorzitter, secretaris, penningmeester) en de overige portefeuillehouders.
Profiel Secretaris
Kerntaken
- ondersteunen en bewaken procedures rondom besluitvorming en beleidsontwikkeling
- organiseren, voorbereiden en vastleggen vergaderingen
- verzorgen van de inkomende en uitgaande correspondentie
- in samenwerking met bestuursleden beleid bepalen en besturen OBV
Competenties
helicopterview, integer, samenwerkingsvermogen, planner en besluitvaardig
Kennis
- HBO-werk en denkniveau
- bij voorkeur bestuurservaring
- affiniteit met verzekeringen, administraties en PR-zaken
GeĂŻnteresseerd in de functie
Ben je enthousiast, dan ontvangen we graag je motivatiebrief en CV. Deze kun je sturen naar [email protected]. Wil je eerst meer informatie over de vereniging? Kijk op onze website www.uitvaartnieuwleusen.nl of neem contact op met de huidige secretaris, Henriët Schottert. Zij is (na 18:00 uur) bereikbaar via tel.nr. 06-517 44 683.